Sunday, September 26, 2010

can't wait for tomorrow

yeah, tak sabar nak pergi sekolah esok..esok aku kena pergi Kuala Terengganu dekat TTC..aku pon tak tahu TTC tu apa..kena pergi sana sebab ada pesta S.E.M..tahu S.E.M tu apa? yang ni aku tahu la apa..SEM tu maksudnya School Enrichment Model..kiranya macam projek buat model la..aku tak terlibat, aku just jadi pelawat je T.T pelawat pon pelawat la kan?

mesti seronok dapat pergi sana sebab dah lama tak  pergi rombongan..biar lah tak berapa jauh mana tapi mesti best sebab pergi dengan kawan-kawan..dan yang paling aku suka pergi rombongan ni, tahu tak sebab apa? sebab nak pergi shopping :)

biasalakan kalau pergi rombongan pergi singgah dekat mana-mana mall..duit poket pon ada banyak la jugak..seronok la nak shopping..eleh, aku ni cakap je nak shopping, last-last mesti balik dengan tangan kosong..tak beli apa-apa sebab kedekut nak guna duit -,- aku ni kedekut sikit kalau nak tahu..kalau shopping pon, mesti shopping air tak pon makanan..murah sikit tapi buat apa..boleh kenyang je la..tapi tak puas hati -,- nanti mula la menyesal "kenapa aku tak beli benda tu tadi? menyesalnya" :p