Thursday, September 30, 2010

hantu at the back

haish..tengah blogging ni tiba-tiba je bulu roma naik..bukan rendah tapi tinggi pulak tu dia naik..astaga..benci betol la..pergi main jauh sana..nak tahu kenapa bulu roma aku naik setinggi tu? sila baca jawapannya di bawah ini *bapak skema punya ayat ;)

adik aku sorang ni, dah la penakot, bukan sikit tapi banyak pulak tuh..nak tengok jugak cerita hantu 'dendam kuntilanak' dekat astro ria..apa kejadahnya? dah la telly dekat je dengan aku..tak sampai satu meter je pon..ceh, tipu arr..aku tak tahu lak berapa jarak aku dengan telly..tak ukur pulak ^^ tapi kira dekat la kan..tengah blogging terkejut berok la kadang-kadang dengar bunyi hantu..HIH! HIH! HIH! ayah aku la ni yang mula dulu tengok cerita hantu nih..tak sampai berapa minit dah tido kroah kroah ! bukan dia tengok telly tapi telly tengok dia -,-'

adik aku nanti kalau nak pergi dapur mesti ajak teman..aku la yang bertuah dia pilihnya..menci ! tapi sebenarnya aku la yang selalu ajak dia teman aku pergi dapur ^-^ shhh!!

aku alah sikit tengok cerita seram ni..boleh je nak tengok sebenarnya..aku berani kalau kau nak tahu..tapi aku berani pon hari siang je..time malam penakot nak mampus..sebab tu la kalau boleh aku tak nak tengok cerita seram ni, takot nanti teringat-ingat sampai menyusahkan orang kena teman aku..hehe..

merapu je aku nih..okey lah..stop sini..bye !