Saturday, October 9, 2010

aku dah gila!

aku dah gila! gila! gila dekat xander oppa! saranghae! setiap essay english yang kena letak nama, aku letak nama Alexander Lee Eusebio. tak ke bengong tuh. haha. sekarang essay aku dah siap. entah kenapa bersemangat gila nak siapkan essay. maybe sebab xander ada kat sebelah. haha. koya! ada satu essay, aku buat pasal cinta. awww. you know what? xander is the hero. semalam aku buat essay tuh sampai pukul 1.30 pagi. wanna see my hubby? hubby gitu. wekk. haha.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ta da! 
hello!
my name is Alexander Lee Eusebio
i'm cute right? :DD
already married with the owner of this blog
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
macam ni la muka xander bila aku tak de 
hahahahahaha
suka sangat rambut dia macam tuh
comel~

sampai sini dah la entry aku. tak de apa nak cakap dah. its just for fun. i love him so much. hehe. bye! :D