Saturday, October 2, 2010

cerita hot !

salam readers..

cewahh..first time tuh bagi salam dekat readers..selama ni bagi salam pon tak, terus membebel dekat blog..tiba-tiba tergerak hati nak bagi salam..dah bagi salam tu jawab la yeh..ngehehe ;)

aku ada cerita hot nak share dekat korang semua ..nak tahu tak? :)

aku selsema terok laa..huwaa..tu la cerita yang hot sangat yang aku nak cerita tadi..amacam? hot tak? boleh kasi berapa bintang? ngehehe..mengarut sudah :p

aku dah agak dah benda ni nak jadi sebab semalam aku rasa hidung aku ni lain macam..lain macam mana tuh? adalah ~ malu nak cerita kat sini..yang dah tahu tu senyap sudah yer ;p

mungkin sebab aku makan banyak sangat sambal belacan dekat kenduri kelmarin..ngehehe.. padan muka hang! sapa suroh makan banyak sangat..menyesal tak berguna lagi dah cik amalhusna oii :p

tapi satu benda yang aku suka sangat bila selsema ni..nak tahu tak apa? ngehehe

bila kita selsema kan, suara kita mesti merdu..ceh, merdu la sangat..tapi betol, tak tipu..sekarang suara aku merdu sangat..haha..perasan je wehh aku nih :p

okey lah..sampai sini jela cerita hot aku yang tak berapa nak hot..got to go..bye!