Thursday, October 7, 2010

semalam :D

semalam. berapa hari bulan eyk? haha.. buat-buat tanya pulak aku nih. menyampah! haha..semalam aku cukup umur 16 tahun ^^ thanks kepada kawan-kawan yang wish dekat sekolah, fesbuk, henset pon. ada yang buat-buat lupa lah :p eleh izzah. nak buat-buat lupa tapi tak menjadi. aku dapat agak lah :p

pejon, my BFF buat suprise semalam dekat sekolah, tak de la suprise sangat sebenarnya. hehe. aku dah tahu dah cuma aku terkejut gila bila kau buat keluar tupperware kau yang besar gedabak tuh. penuh dengan nasi goreng. awww, love it. hampir meletup perut aku makan nasi goreng tuh. banyak gila ! haha. thanks pejon :) enjoy eating in the class.

first people that wish to me is paten, my BFF at 11.59 pm. lagi satu minit nak pukul 12. aku dah nak kroah kroah masa tuh :D thanks paten. love you, my dear !

okey lah. sampai sini jerp. sori to pejon sebab tak bleh pergi open house dekat rumah kau. ayah aku tak larat nak hantar. puasa kan -,- sori ye, my dear.