Tuesday, November 16, 2010

i'm back again

hello blog! astaga. lama gila tak jumpa. sihat? LOL!

ehem-ehem.. salam readerss~ :)

sejak dua menjak tiga menjak ni malas nak update blog. asyik nak bertwitter je. hehe. orang baru ada twitter, nak buat macam mana. satu lagi sebab final exam. tak leh laa nak online je memanjang. kena la study. yeahh. :p

nak cerita pasal twitter ni. Ya Allah, hari ni memang malang sungguh nasib aku. nak tahu tak kenapa? sob2. sebak rasa nak cerita. LOL! lebih-lebih laa.. okay2. macam ni. TWITTER AKU KENA REPORT. memang aku patut 'terima kasih' gila la dekat orang yang report aku tu. memang SETAN la kau! aku tak mencuri pon. apatah lagi membunuh. kenapa nak report? bodoh! LOL! *tak paksa pun kau gelak (^-^)

aku tak tahu sebab apa aku kena report. aku tak bersalah! *mcm dalam tahanan la pulak. orang yang report aku tu aku tak tahu orang mana. aku kenal dia ke tak. haish. berkecai hati~

jadi aku terpaksa la buat twitter account yang baru. adoihh. terpaksa la mula dari bawah balik. menci !  okay lah. sampai sini dah la entry aku. let bygone be bygone :p

last but not least. selamat menyambut hari raya aidiladha esok! jangan makan banyak2 nanti gemok. happy holiday guys :) love ya! bye~