Sunday, December 5, 2010

gelak-gelak :D

hello. bertemu kembali. hari ni aku tiba-tiba terasa macam nak blogging. hehe. bosan sangat bukak la blog kejap. nak edit biar lawa la sikit. blog aku ni 'ugly'. haha.

macam biasa, kalau aku ada nak edit something dekat blog ni, aku bukak blog ni. Hannafauzann Story, dia banyak betol tutorial. suka sangat. >.< kadang-kadang, bukak blog dongsaeng-dongsaeng aku ni, aina and eizz. blog dorang ada jugak tutorial. hehe. :)

korang2, hehe. nampak apa perubahan tak dekat blog aku ni. :p *mengada-ngada
hari ni aku tukar font dekat sidebar dengan title post. nampak tak? teramat suka la aku hari ni. selama ni buat tak menjadi. tapi hari ni? yeyy!! clap2. :p

setakat tu je la bebelan aku. andd, aku nak cakap kat sini yang aku nak mogok twitter buat beberapa hari ni. ada something yang memaksa aku buat macam tu. ergghh.. that's so annoying.. okey. bye~ take care~ <3