Wednesday, December 22, 2010

mimpi cinta yang tak logik XD

haha. gila pelik saya mimpi semalam. eh, bukan semalam, tp semalam lagi satu. nak tahu mimpi apa? haha. saya mimpi pasal cinta. aww.. tapi saya bukan heroinnya. sob2. haha. saya mimpi pasal kisah cinta tiga segi robot. fulamak! camne ni boleh mimpi robot ni. pelik lah. tapi saya still layan je mimpi saya tuh. haha. tak berapa ingat lah mimpi tuh, tapi sweet jugak ah. cinta tiga segi pulak tuh. haha. setakat yang saya ingat lah, dua buah robot ni tengah makan ais krim, jantan dengan betina lah. haha. pastu ada satu lagi robot jantan ni tiba2 je jeles entah kenapa, pergi beli ais krim gak, pastu makan sama2 dengan dorang. haha. pastu lupa daa apa. hehe. mimpi 2 hari lepas, mana nak ingat dah. lain lah kalau mimpi best2, ni tak, pasal robot bercinta la pulak. apa benda! haha. mimpi budak2. haha. oke lah. tu je nak cerita. bye2