Sunday, December 19, 2010

shopping mopping

pagi tadi dalam pukul 11.00, saya pergi mesramall dekat kerteh. saja2. nak cari kasut sekolah sebenarnya. kasut elok lagi tapi nak beli jugak yang baru. terok betol kan? haha. sampai mak duk membebel, 'membazir'. haha. okey, dah sampai. keluar kereta la kan. takkan terperap dalam kereta je tak turun. hahaha. jalan punya jalan, nampak sorang mamat ni. terkejut saya tahu! saya ingat tu 'dia'. tapi bukan. muka je mirip. mak saya pun cakap, macam muka 'dia' la. sob2. korean face! specky macam 'dia' la. tiba-tiba je rindu. tsk tsk tsk :'(

okey. dah dah! adehh.. balik pada topic nak beli kasut tadi. haha. semalam dah tengok sekilas, memang jatuh cinta pandang pertama la saya dengan kasut tuh. tapi hari ni, bila tengok balik, rasa macam hodoh pulak. last2, tak beli pape2. buduh betola. haha. so, saya akan guna lagi la kasut lama saya tuh. YEYY!! clap2. :'p

merepek sudah saya ni kan? cakap pasal kasut la, 'dia' la. haha. nak tahu 'dia' tu sapa? hehe. tak leh bagitahu. sorry ye. okey lah. gtg. bye2