Saturday, January 8, 2011

nak jugak!

assalamualaikum ! :)

hari kedua berblogging dalam tahun baru ni. hehe. sekarang ni dah banyak trend dah saya tengok orang pompuan pakai shawl macam tu. alaa, macam tuu. saya malas nak upload gambar tapi korang sume mesti dah tahu macam mana kan? hehe. kalau tak tahu tu, buat tahu2 jela ye. hehe. teringin sangat nak pakai gaya shawl macam tu tapi kepala saya tak sesuai lah. hahaha. sedih2. memang tak sesuai. dulu saya dah cuba test pakai, tengok macam lawak je saya pakai. :'( suka sangat tengok orang pompuan pakai tudung tu. lawa lah. tapi tak semua orang pompuan la. sesetengah orang je. tengok atas bentuk muka la kot. berblogging ni pun just nak luah perasan je. huahuahua. terpaksa lah saya pakai tudung biasa2 je. sedihnyaa.. haha. benda tu pun nak sedih saya ni. oke lah. bye2. kali ni entry pendek :)