Thursday, September 30, 2010

kelmarin punya

kelmarin aku ajak nak blogging lagi..tapi masa tidak mengizinkan :'(

kelmarin punya hari laa..haha..bosan gak..dah la sakit perut sebab **** >.<' aku bawak kamera digital aku semalam..saja nak bawak sebab nak suruh kawan tolong explore function dia..tengok2 hampeh..menyesal beli kamera tuh T.T btw, terima kasih abah sebab beli ye! tak bersyukur betul la aku nih..

aku la yang duduk tengah-tengah tu..huduh je :D

paling kiri tu aku tengah pakai button super junior my darling ^^
with my 'KSM' izzah and paten :)
Kawan Sampai Mati aku !

dengan mak angkat tipu aku, Hajar :D
umur dia 16 tahun..hehe
seorang mak yang baik tapi garang ^^
 
 tengah buat eksperimen sempat lagi khianat orang
haha..memang enjoy ;)
sapa lah jahat sangat tu ye
aku pun salah sorang mangsa jugak T.T

dizzy lab ;)
sekali masuk pasti takkan keluar dah

sebelum balik online dulu ;)

lucifer by SHINee ^^
tengok music video ni time balik sekolah memang perghh!

sampai sini jelah..nak mandi dulu..bye! jumpa lagi nanti ;)