Tuesday, September 28, 2010

rain drops keep falling on my head

hello :)

petang tadi tak blogging sebab tido..dan aku dah pening sekarang ni..adeh !

aku nak cerita apa eyh? nothing happen :/

sekolah hari ni macam biasa..belajar laa..hehe..takkan karaoke kot :) aku dah dapat dah button yang aku tempah hari tu dengan orang mana ntah dekat facebook..credit to syerah sebab tolong tempahkan..aku beli button super junior ;) aku beli satu je..mahal laa..aku tak nak membazir..lagipun button dia tak banyak yang lawa..satu tu je la yang agak lawa la sikit..kalau boleh lepas ni aku nak beli beg super junior pulak..tapi sekarang ni belom jumpa lagi yang lawa-lawa..notebook pon aku kalau boleh nak beli :)

ermm..hari ni tak ada la cool sangat..macam biasa..ada yang happy dan ada gak yang tak happy..biarlah aku pendam sorang-sorang..

got to go..bye ! ;)